شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان

زمان مطالعه:

۴دقیقه

بازدید قائم مقام محترم گروه سرمایه گذاری خوارزمی از مجتمع معدنی صنعتی شادان

به گزارش روابط عمومی شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان در مورخ شنبه ۱۸ شهریورماه سال جاری قائم مقام محترم گروه سرمایه گذاری خوارزمی با هیئت همراه از مجتمع معدنی – صنعتی شادان بازدید داشتند.
در این بازدید فازهای جدید و در حال ساخت مجتمع، از جمله انبار ناریه، ساختمان پاسگاه نیروی انتظامی و طرح های پایلوت و سایر پروژه ها و آخرین وضعیت آنها مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان در این دیدار ضمن ارائه گزارش جامع از روند تولید در مجتمع، به آخرین وضعیت پروژه های در حال ساخت مجموعه اشاره کرد.
دکتر رئیسی با تاکید بر پروژه پایلوت طرح SART خاطر نشان کرد که این پروژه برای اولین بار در کشور ‌‌توسط متخصصان داخلی شرکت در حال انجام بوده و با راه اندازی این پروژه این شرکت گامی مهمی در حوزه صنایع دانش بنیان برداشته که موجب افزایش ارزش افزوده قابل توجه مجموعه خواهد بود.
لازم‌به ذکر است در این بازدید دکتر جهانگیر معاون سرمایه گذاری و توسعه و مرتضی خالصی معاون شرکتها و مجامع گروه سرمایه گذاری خوارزمی و دکتر دلبری نایب رئیس محترم هیئت مدیره شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان نیز حضور داشتند.

روابط عمومی شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان

خبر های هفته

تیر ۲۶, ۱۴۰۳

زمان خبر

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت بهمراه برخی از مدیران و کارشناسان وزارت صمت و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از مجتمع معدنی صنعتی شادان بازدید داشتند.

زمان مطالعه:

2

تیر ۱۱, ۱۴۰۳

زمان خبر

مجتمع معدنی صنعتی شادان،واحد برترکشوری در گروه بهره برداری معادن

زمان مطالعه:

1

خرداد ۲۶, ۱۴۰۳

زمان خبر

در بازدید دادستان محترم مرکز خراسان جنوبی از معدن ‎شادان عنوان شد؛ زحمات و تلاش های سرمایه گذاران و بهره برداران در دل کویر قابل تحسین است.

زمان مطالعه:

1

خرداد ۷, ۱۴۰۳

زمان خبر

معاون مالی و توسعه منابع شرکت خوارزمی و مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت سرمایه خوارزمی آقای علی اکبر مصطفی پور در گفتگو با روابط عمومی در خصوص عملکرد سال گذشته و برنامه های آتی شرکت توسعه مدیریت سرمایه خوارزمی توضیحاتی ارائه نمودند.

زمان مطالعه:

۳

اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۳

زمان خبر

نگاه بلند مجموعه کارند صدر جهان؛ تولید همراه با علم/ انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی بیرجند با شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان

زمان مطالعه:

1

اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۳

زمان خبر

روز جهانی کار و کارگر، فرصتی برای قدردانی

زمان مطالعه:

1

اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۳

زمان خبر

فرمانده نیروی انتظامی استان در آئین بهره برداری از پاسگاه انتظامی و انبار مواد ناریه مجتمع معدنی صنعتی شادان عنوان کرد: امنیت از عوامل مهم و تاثیرگذار در تولید و اقتصاد است.

زمان مطالعه:

1