شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان

زمان مطالعه:

1

جشن نیمه شعبان با حضور فرماندار شهرستان خوسف در مجتمع معدنی صنعتی شادان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مجتمع معدنی صنعتی شادان، در مورخ شنبه ۵ اسفندماه ۱۴۰۲ همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان، مراسمی با حضور فرماندار شهرستان خوسف و نیروهای مهندسی و کارگری در معدن شادان برگزار شد.

فرماندار شهرستان خوسف با تبریک اعیاد شعبانیه بویژه فرا رسیدن میلاد حضرت ولی عصر (عج) و از تقارن این ایام با انتخابات مجلس شورای اسلامی به نیکی یاد کرد.

دکتر حسینی با اشاره به وضعیت فعلی ایران در منطقه و جهان افزود که امید به آینده روشن است و میتوان با نگاه به پروژه های انجام شده و در حال انجام شهرستان خوسف شاهد این پیشرفت ها باشیم.

دکتر حسینی از افتخارات علمی و دانشگاهی نخبگان ایرانی در سطح جهانی گفت که مصداق عینی این افتخارات را در پروژه های مجتمع معدنی صنعتی شادان با توان و تکیه بر دانش مهندسان ایرانی میشود دید.

فرماندار خوسف با بیان اینکه در زمان خاصی از وضعیت کشور قرار گرفته ایم و نگاه جامعه جهانی معطوف شده به انتخابات، بایستی با حضور حداکثری از حدومرز ایران و ایرانی دفاع کنیم.

در این مراسم مهندس غلامی مدیرمجتمع معدنی صنعتی شادان ضمن خیرمقدم و تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات به حضور حداکثری تاکید داشتند.

این مراسم به همت پایگاه بسیج سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مجتمع معدنی صنعتی شادان با حضور هنرمندان و همراهی نیروهای مهندسی و کارگری معدن شادان برگزار شد که در پایان به نیروهای معدن که هم نام مبارک حضرت مهدی(عج) بودند،هدایایی تقدیم شد.

روابط عمومی شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان

خبر های هفته

تیر ۲۶, ۱۴۰۳

زمان خبر

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت بهمراه برخی از مدیران و کارشناسان وزارت صمت و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از مجتمع معدنی صنعتی شادان بازدید داشتند.

زمان مطالعه:

2

تیر ۱۱, ۱۴۰۳

زمان خبر

مجتمع معدنی صنعتی شادان،واحد برترکشوری در گروه بهره برداری معادن

زمان مطالعه:

1

خرداد ۲۶, ۱۴۰۳

زمان خبر

در بازدید دادستان محترم مرکز خراسان جنوبی از معدن ‎شادان عنوان شد؛ زحمات و تلاش های سرمایه گذاران و بهره برداران در دل کویر قابل تحسین است.

زمان مطالعه:

1

خرداد ۷, ۱۴۰۳

زمان خبر

معاون مالی و توسعه منابع شرکت خوارزمی و مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت سرمایه خوارزمی آقای علی اکبر مصطفی پور در گفتگو با روابط عمومی در خصوص عملکرد سال گذشته و برنامه های آتی شرکت توسعه مدیریت سرمایه خوارزمی توضیحاتی ارائه نمودند.

زمان مطالعه:

۳