شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان

زمان مطالعه:

1

روز جهانی کار و کارگر، فرصتی برای قدردانی


به گزارش روابط عمومی مجتمع معدنی صنعتی شادان همزمان با روز جهانی کار و کارگر در ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران مجتمع در جمع نیروهای مهندسی، کارشناسی و کارگری معدن شادان برگزار شد.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان در این مراسم از تلاش های نیروهای مهندسی و کارگری در کسب موفقیت ها و پیشرفت های مجتمع قدردانی کرد و افزود این تلاش ها توانسته در بهبود جایگاه اجتماعی و اقتصادی نیروها تاثیرگذار باشد.
دکتر رئیسی ضمن تقدیر از همراهی و حمایت خانواده های مهندسین و کارگری در جهت ایجاد فضایی مناسب در خانه که میتواند اثربخشی خوبی برای نیرو در محیط کاری و تولید باشد،ادامه داد که تاکید هیئت مدیره مبنی بر توجه بیشتر به بخش رفاهی نیروها میتواند قدردانی از خانواده ها باشد.
وی با اشاره به اقدامات و تلاش های گذشته از تمامی نیروها خواست تا با انگیزه بیشتر برای اهداف پیش روی مجموعه در جهت راه اندازی و بهره برداری از کارخانه بزرگ فلوتاسیون تلاش شود تا برگ زرین دیگری بر افتخارات این مجموعه افزوده گردد.
در این مراسم که هنرمندان استانی حضور داشتند در پایان به خانواده بزرگ مجتمع معدنی صنعتی شادان هدایای نقدی و غیرنقدی به پاس قدردانی اهدا شد.

روابط عمومی شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان

خبر های هفته

تیر ۲۶, ۱۴۰۳

زمان خبر

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت بهمراه برخی از مدیران و کارشناسان وزارت صمت و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از مجتمع معدنی صنعتی شادان بازدید داشتند.

زمان مطالعه:

2

تیر ۱۱, ۱۴۰۳

زمان خبر

مجتمع معدنی صنعتی شادان،واحد برترکشوری در گروه بهره برداری معادن

زمان مطالعه:

1

خرداد ۲۶, ۱۴۰۳

زمان خبر

در بازدید دادستان محترم مرکز خراسان جنوبی از معدن ‎شادان عنوان شد؛ زحمات و تلاش های سرمایه گذاران و بهره برداران در دل کویر قابل تحسین است.

زمان مطالعه:

1

خرداد ۷, ۱۴۰۳

زمان خبر

معاون مالی و توسعه منابع شرکت خوارزمی و مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت سرمایه خوارزمی آقای علی اکبر مصطفی پور در گفتگو با روابط عمومی در خصوص عملکرد سال گذشته و برنامه های آتی شرکت توسعه مدیریت سرمایه خوارزمی توضیحاتی ارائه نمودند.

زمان مطالعه:

۳

اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۳

زمان خبر

نگاه بلند مجموعه کارند صدر جهان؛ تولید همراه با علم/ انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی بیرجند با شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان

زمان مطالعه:

1

اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۳

زمان خبر

روز جهانی کار و کارگر، فرصتی برای قدردانی

زمان مطالعه:

1