شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان

زمان خبر

زمان مطالعه:

۲ دقیقه

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان‌جنوبی:در مجتمع معدنی صنعتی شادان، فعالیت های معدنی بسیار خوبی انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معدنی صنعتی شادان؛ آریافر با تأکید بر این مطلب در جریان بازدید از مجتمع معدنی صنعتی شادان، خاطرنشان کرد: پیشرفت های این مجموعه در همه زمینه ها بسیار شگفت انگیز است.وی تصریح کرد: مجتمع معدنی صنعتی شادان با وجود نیروی متخصص، کارآزموده و قوی در راستای توسعه استان خراسان جنوبی، گام های ارزنده‌ای برداشته است.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت، اقدامات مجموعه هایی چون شرکت سرمایه گذاری خوارزمی و شرکت دانش بنیان معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان (بهره بردار معدن شادان) را در استان خراسان جنوبی، قابل تحسین خواند.

آریافر اظهار داشت: در این بازدید میدانی، برخی از مسائل مطرح شد که تلاش می کنیم با کمک به رفع آنها، مسیر توسعه این مجموعه را تسهیل کنیم.وی تأکید کرد: هدف این است که شرکت دانش بنیان معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان با چشم اندازهای ترسیم شده در راستای پیشرفت مجتمع معدنی صنعتی شادان و توسعه خراسان جنوبی را در کوتاهترین زمان ممکن محقق نماید.

مدیرعامل شرکت کارند صدر جهان نیز در این بازدید، ضمن تشریح شرایط موجود، گزارشی از اقدامات انجام شده از ابتدای کار تاکنون را ارائه کرد.رئیسی با اشاره به ذخایر معدنی با ارزش و غنی استان پهناور خراسان جنوبی، تأکید کرد: سرمایه گذاری در راستای توسعه زنجیره ارزش در هر کدام معادن مستعد استان می تواند در رونق اقتصادی خراسان جنوبی و ایران اسلامی تأثیر گذار باشد.

روابط عمومی شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان

خبر های هفته

تیر ۲۶, ۱۴۰۳

زمان خبر

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت بهمراه برخی از مدیران و کارشناسان وزارت صمت و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از مجتمع معدنی صنعتی شادان بازدید داشتند.

زمان مطالعه:

2

تیر ۱۱, ۱۴۰۳

زمان خبر

مجتمع معدنی صنعتی شادان،واحد برترکشوری در گروه بهره برداری معادن

زمان مطالعه:

1

خرداد ۲۶, ۱۴۰۳

زمان خبر

در بازدید دادستان محترم مرکز خراسان جنوبی از معدن ‎شادان عنوان شد؛ زحمات و تلاش های سرمایه گذاران و بهره برداران در دل کویر قابل تحسین است.

زمان مطالعه:

1

خرداد ۷, ۱۴۰۳

زمان خبر

معاون مالی و توسعه منابع شرکت خوارزمی و مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت سرمایه خوارزمی آقای علی اکبر مصطفی پور در گفتگو با روابط عمومی در خصوص عملکرد سال گذشته و برنامه های آتی شرکت توسعه مدیریت سرمایه خوارزمی توضیحاتی ارائه نمودند.

زمان مطالعه:

۳

اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۳

زمان خبر

نگاه بلند مجموعه کارند صدر جهان؛ تولید همراه با علم/ انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی بیرجند با شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان

زمان مطالعه:

1