شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان

زمان خبر

زمان مطالعه:

1

گرامیداشت یاد و خاطرات هشت سال دفاع مقدس در مجتمع معدنی صنعتی شادان


به گزارش روابط عمومی مجتمع معدنی صنعتی شادان در مورخ سوم مهرماه سال جاری همزمان در هفته دفاع مقدس مراسمی با حضور مسئول محترم نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوسف،مدیران،کارشناسان و کارگران در محل پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.


حجت الاسلام عبدی در این مراسم با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس یادآور شد که شجاعت و از خودگذشتگی رزمندگان در جنگ‌ تحمیلی به ما آموخت که امروزه برای سربلندی ایران در سنگر اقتصادی باید با اتکا و اعتماد به جوانان به میدان آمد.


در ادامه این مراسم جناب میرزائی مدیریت محترم حراست مجتمع معدنی صنعتی شادان از رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی با بیان خاطرات یاد شهیدان پرافتخار را گرامی داشتند.

روابط عمومی شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان

خبر های هفته

تیر ۲۶, ۱۴۰۳

زمان خبر

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت بهمراه برخی از مدیران و کارشناسان وزارت صمت و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از مجتمع معدنی صنعتی شادان بازدید داشتند.

زمان مطالعه:

2

تیر ۱۱, ۱۴۰۳

زمان خبر

مجتمع معدنی صنعتی شادان،واحد برترکشوری در گروه بهره برداری معادن

زمان مطالعه:

1

خرداد ۲۶, ۱۴۰۳

زمان خبر

در بازدید دادستان محترم مرکز خراسان جنوبی از معدن ‎شادان عنوان شد؛ زحمات و تلاش های سرمایه گذاران و بهره برداران در دل کویر قابل تحسین است.

زمان مطالعه:

1

خرداد ۷, ۱۴۰۳

زمان خبر

معاون مالی و توسعه منابع شرکت خوارزمی و مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت سرمایه خوارزمی آقای علی اکبر مصطفی پور در گفتگو با روابط عمومی در خصوص عملکرد سال گذشته و برنامه های آتی شرکت توسعه مدیریت سرمایه خوارزمی توضیحاتی ارائه نمودند.

زمان مطالعه:

۳